EVENT

Event marketingowy z okazji Światowego Dnia Wody, który odbył się pod hasłem NATURE FOR WATER. Symbolem tegorocznych gdańskich obchodów był burak w znaczeniu superfood. Atrakcje: studio fotograficzne w wyjątkowej oprawie, testowanie naturalnych kosmetyków, foodtruck z buraczanymi przekąskami, różowe ramki, uśmiechnięte hostessy, wyjątkowe gadżety. Ale się działo!

MIEJSCE

Gdańsk, okolice kina Cinema City Krewetka

ZADANIA

Organizacja studia fotograficznego, przygotowanie materiałów graficznych i gadżetów promocyjnych, zapewnienie cateringu, infrastruktura, obsługa osobowa.

Integracyjny event bezpieczeństwa i spektakularne pokazy z zakresu ochrony przeciwpożarowej! Była akcja, była adrenalina, były emocje! Jak ugasić szafę elektryczną? Jak ewakuować się z komory dymowej? Symulacje dachowania i zderzeń, ewakuacja z pojazdu oraz instruktaż udzielania pierwszej pomocy! Strażackie bojówki i gaszenie cieczy palnych! Zadania angażujące do współpracy, a jednocześnie honorowej rywalizacji. Pełen emocji dzień bezpieczeństwa zakończony integracją podczas wieczornej zabawy.
Gorączka sobotniej nocy w rytmie disco! 1500 uczestników corocznego pikniku Prime Food i prawdziwie gorąca impreza pełna kolorowych świateł, błyszczących dekoracji i świateł dyskotekowej kuli! Metaliczne balony wypełnione helem, gorąca muzyka disco lat 80. coverowego zespołu Coctail, DJ i Jacek Pawleski jako gwiazda estrady prowadząca imprezę! Konkurencje w Rytmie Rywalizacji, konkursy na najlepszą stylizację i taniec grupowy! Atrakcja wieczoru – Malowanie Światłem! Dla najmłodszych park rozrywki, budzące emocje i ciekawość pokazy i doświadczenia oraz must have każdej dziecięcej imprezy – malowanie buziek, tatuaże i ogromne dmuchańce! Uroczyste otwarcie nowo wybudowanej hali MAP w siedzibie klienta z udziałem pracowników najwyższego szczebla firmy Prime Food oraz władz samorządowych.
W ostatnim czasie wspierałyśmy GIWK w organizacji specjalnych stref ekologicznych. Jedna miała miejsce w Forum Gdańsk a druga podczas wydarzenia Gdańska Eko Strefa na Targu Węglowym. W ramach kampanii „Miasto na detoksie” oraz innych działań edukacyjnych współtworzyłyśmy miejsca warsztatowe pod hasłem „Dekoduj plastik”. Eventy edukacyjne mają moc i zawsze cieszą nas podwójnie! Była to okazja aby poznać tajniki plastikowych opakowań przedmiotów, którymi się otaczamy, przyjrzeć się domowym zasobom i nieco zmodyfikować codzienne nawyki. Źródło @GIWK