EVENT

Event marketingowy z okazji Światowego Dnia Wody, który odbył się pod hasłem NATURE FOR WATER. Symbolem tegorocznych gdańskich obchodów był burak w znaczeniu superfood. Atrakcje: studio fotograficzne w wyjątkowej oprawie, testowanie naturalnych kosmetyków, foodtruck z buraczanymi przekąskami, różowe ramki, uśmiechnięte hostessy, wyjątkowe gadżety. Ale się działo!

MIEJSCE

Gdańsk, okolice kina Cinema City Krewetka

ZADANIA

Organizacja studia fotograficznego, przygotowanie materiałów graficznych i gadżetów promocyjnych, zapewnienie cateringu, infrastruktura, obsługa osobowa.

Rodzinne klimaty podczas pikniku dla pracowników firmy Flügger w Pick&Roll. Integracja i zabawa, atrakcje dla dzieci i dorosłych. Do dyspozycji uczestników urządzenia rekreacyjne, animacje i warsztaty. Emocje i rywalizacja pracowników firmy podczas turnieju piłki siatkowej oraz piłki nożnej w wersji makro!
Impreza okolicznościowa w stylu rustykalnym, ciepłym, przytulnym i swojskim. Scenografia zachęcająca do rodzinnego biesiadowania. Główne motywy – prostota, przytulność i dążenie w kierunku natury. Jasna i ciepła paleta barw: przydymione zielenie, pastele, delikatne błękity. Balonowe dekoracje, kolorowe poduszki, koce, lampiony ze świecami, girlandy, drewniane skrzynki, słoje z żywymi kwiatami oraz szeroka gama materiałów w różnych ciekawych aranżacjach.
Integracja pracowników firmy Deltamarin wraz z rodzinami w otoczeniu kaszubskich jezior. Scenariusz eventu przewidywał liczne aktywności, zabawy i animacje dla dzieci i dorosłych. Głównym punktem programu były Regaty Smoczych Łodzi o puchar firmy. Do rywalizacji stanęło kilka załóg a o zwycięstwie zadecydowała emocjonująca dogrywka. Spotkanie zakończyło się kolacją wraz z ogniskiem i imprezą taneczną do rana.