UbiegÅ‚y weekend mieliÅ›my okazjÄ™ uczestniczyć w jednym z najwiÄ™kszych wydarzeÅ„ blogowych – See Bloggers 2016. Zawsze chÄ™tnie bierzemy udziaÅ‚ w takich wydarzeniach i staramy siÄ™ czerpać z nich to, co najlepsze nie tylko z punktu widzenia uczestnika, ale przede wszystkim organizatora. LiczyliÅ›my na ciekawe warsztaty, nowinki marketingowe oraz inspirujÄ…ce postaci Å›wiata internetów, no i… nie przeliczyliÅ›my siÄ™. Wydarzenie wcale nie byÅ‚o proste pod wzglÄ™dem logistycznym, ale peÅ‚en profesjonalizm i wysokie umiejÄ™tnoÅ›ci organizacyjne twórców zasÅ‚ugujÄ… na wyróżnienie! Ogromnie gratulujemy sukcesu!
Jest kilka elementów, o których również warto wspomnieć.

 

1. Streaming www.seebloggers.monitori.pl

Przez cały czas trwania wydarzenia można było wszystko śledzić on-line z dowolnego miejsca. Dla osób, które przyjechały nad morze i chciały zaznać wyjątkowo ładnej pogody, ale jednak były zainteresowane wykładami i warsztatami, była to doskonała alternatywa 🙂 Dodatkowo, na ekranach w czasie konferencji można było śledzić relacje uczestników. Było to o tyle ciekawe, że pokazywało i napędzało zaangażowanie uczestników oraz prezentując różnorodność twórców internetowych nadawało wyjątkowego charakteru tego wydarzenia.

 

2. Prelegenci

Zdecydowanie warto wspomnieć o podziale na poszczególne strefy oraz doborze prelegentów. Do wyboru byÅ‚o aż 9 stref – bez wÄ…tpienia każdy z uczestników znalazÅ‚ coÅ› dla siebie. W strefie EDUCATION można byÅ‚o zdobyć wiedzÄ™ z zakresu marketingu, SEO, prawa oraz budowania wizerunku wÅ‚asnej marki. W FASHION & BEAUTY odkrywaliÅ›my inspiracje kosmetyczne i stylizacyjne. Blog przecież to nie tylko treść, w strefie PHOTO & TRAVEL byÅ‚a okazja aby nauczyć siÄ™ chwytać chwile w obiektywie. Ostatnio bliska naszemu sercu jest aktywność fizyczna dlatego gratulacje dla organizatorów, że nie bali siÄ™ stworzyć takiej strefy. Różne reakcje sÄ… na krew, pot i Å‚zy 🙂

 

3. Komunikacja

Od momentu przyjęcia na wydarzenie, bo warto wspomnieć, że była rekrutacja, organizatorzy regularnie kontaktowali się z uczestnikami. Nikt nie miał żadnych wątpliwości kiedy i gdzie odbywa się konferencja 🙂 Na warsztaty, z wiadomych względów, obowiązywały zapisy. Uczestnicy otrzymywali kilkakrotnie komunikaty o dniu i godzinie rozpoczęcia i zakończenia zapisów. System uniemożliwiał zapisanie się na równoległe zajęcia oraz ograniczał liczbę zapisanych uczestników co z punktu widzenia organizatora wydarzeń jest bardzo ważne. Pozwala to uniknąć niepotrzebnego bałaganu.

 

4. Rejestracja

Widząc kolejkę przed wejściem do Parku Naukowo-Technologicznego trochę się przeraziliśmy jednak trwało to zaledwie chwilę 🙂 Jak się okazało rejestracja uczestników i wydawanie start packów przebiegało bardzo sprawnie. Doszły nas słuchy, że podczas poprzedniej edycji See Bloggers 2015 rejestracja odbywała się dzień wcześniej, i my byśmy się bardziej skłaniały ku takiemu rozwiązaniu, ale wynika to raczej z naszego spaczenia, że wolimy mieć rejestracje za sobą tak szybko jak to tylko możliwe 🙂

 

Kto z Was brał udział w tegorocznym See Bloggers 2016? Jesteśmy ciekawi Waszego zdania 🙂