Organizacja imprez firmowych to nieodzowny element strategii każdej nowoczesnej firmy, która dba o integracjÄ™ zespoÅ‚u, budowanie relacji i motywowanie pracowników. W dobie rosnÄ…cej konkurencji na rynku pracy, warto inwestowaÄ ...
Jednym z najwiÄ™kszych wyzwaÅ„Â event managera jest sam proces pisania oferty. Kreatywna, oryginalna, zwiÄ™zÅ‚a i na temat, no i oczywiÅ›cie speÅ‚niajÄ…ca oczekiwania klienta – nie jeden organizator imprez zastanawiaÅ‚ siÄ™ czy jest jakiÅ› przepis na to jak napisać dobrÄ… ofertÄ™? Niestety nie ma, ale sÄ… pewne zasady, które pomogÄ… Wam stworzyć ofertÄ™ mozliwie najbliższÄ… oczekiwaÅ„ klienta – poniżej przedstawiamy kilka wskazówek 🙂
Zapytania od klientów spływają w różnej formie. Jedne są bardziej szczegółowe inne trochę mniej. Ważne, aby zawsze każdy brief dokładnie przeanalizować i doprecyzować zadając dodatkowe pytania. W końcu kto pyta nie błądzi 🙂
2. Zapoznaj siÄ™ z dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… klienta – misja, idee, wartoÅ›ci
Zanim zabierzesz siÄ™ za przygotowanie oferty – koncepcji, zaÅ‚ożeÅ„ i celów zapoznaj siÄ™ z profilem dziaÅ‚alnoÅ›ci klienta. Wiedza na temat misji, wartoÅ›ci oraz ewentualnych dziaÅ‚aÅ„ spoÅ‚ecznych i marketingowych może być bardzo pomocna. Umożliwia nakierowanie na aspekty, które dla klienta sÄ… najważniejsze.
Koniecznie dopytaj jakie eventy do tej pory były organizowane. Każdy klient lubi jak jego event jest wyjątkowy, jedyny i nie powtarzalny dlatego do zadań agencji eventowej należy zaskoczenie klienta, przedstawienie oferty uwzględniającej dotychczas niespotkane rozwiązania.
Niestety to co w internecie wydaje się piękne w rzeczywistości może nie być. Jeżeli proponujecie klientowi nową lokalizację, w której do tej pory nie byliście najlepiej wybrać się najpierw na wizję lokalną. Nie raz i nie dwa słyszałyśmy o sytuacji, kiedy klient się zdecydował na lokalizację, której wcześniej nie widział (i organizator też nie) a tuż przed samą realizacją okazało się, że obiekt jest w opłakanym stanie.
Nie ma złych pomysłów są tylko różne gusta. Nie mamy wpływu na to co innym się podoba dlatego rozwiązaniem jest uwzględnianie w ofercie również alternatywnych propozycji tak aby klient miał wybór. Z reguły w zespole koordynatorów ze strony klienta znajduje się więcej osób dlatego mamy wtedy większą szansę, że nasze propozycje kogoś zainteresują.
A może Wy macie jakieś swoje magiczne sposoby na napisanie perfekcyjnej oferty? 🙂
Organizacja imprez firmowych to nieodzowny element strategii każdej nowoczesnej firmy, która dba o integracjÄ™ zespoÅ‚u, budowanie relacji i motywowanie pracowników. W dobie rosnÄ…cej konkurencji na rynku pracy, warto inwestowaÄ ...