Organizowanie spotkań firmowych w dalszym ciągu budzi szereg dyskusji. Czy ma sens, czy może lepiej fundusze przeznaczyć na bonusy dla pracowników. Otóż, nie raz realizowaliśmy świąteczne eventy i spotkania noworoczne i jesteśmy zdania, że nic tak nie zbliża oraz nie mobilizuje pracowników, jak właśnie udział w takim wydarzeniu. Aby impreza rzeczywiście integrowała, powinna mieć luźny i niezobowiązujący charakter. Tradycyjnie organizowane konferencje i spotkania, powoli odchodzą do lamusa, ponieważ ludzie oczekują czegoś nowego, ale przede wszystkim oczekują dobrej zabawy.

Poniżej przedstawiamy kilka aspektów, które zdecydowanie przemawiają „za” organizowaniem świątecznych imprez firmowych, zarówno dla pracowników, jak i kluczowych klientów.

 

Podsumowanie

Spotkanie z pracownikami to doskonała okazja do podsumowania minionego roku oraz dotychczasowej współpracy, a także do przedstawienia planu działania na nadchodzące miesiące. Taki bilans ułatwi sprecyzowanie swoich oczekiwań i określenie celów i sposobów, jak je osiągnąć.

 

Nagrodzenie pracowników

Uroczyste przedświąteczne spotkanie w firmowym gronie to idealny moment na wręczenie pracownikom prezentów. Przez wiele lat wielokrotnie praktykowanymi świątecznymi bonusami były premie i bony upominkowe, jednak z roku na rok oczekiwania pracowników się zmieniają. Coraz częściej liczą oni na kreatywność pracodawców i coś więcej niż tylko świadczenia finansowe. Pisaliśmy o tym tu: https://enterteam.pl/pl/blog/item/51-spotkanie-dla-pracownikow-upominki-firmowe.html

 

Podziękowanie kluczowym klientom

Zaproszenie kluczowych partnerów biznesowych na świąteczną uroczystość z pewnością podtrzyma relacje i będzie dobrą okazją do omówienia dalszych planów współpracy.

 

Motywacja 

Impreza, na której pracownicy czują się wyróżnieni i docenieni jest nie tylko wyrazem wdzięczności, ale również zachętą do dalszego działania. Motywacja pobudza ludzi…, a ludzie pobudzają biznes!

 

Integracja, dobra zabawa

Dobrze zorganizowany event firmowy będzie nie tylko niezapomnianym przeżyciem, ale przede wszystkim doskonałą integracją. A, jak wiadomo, zgrany zespół stanowi kapitał firmy, dlatego właśnie inwestycja w integrację pracowników jest tak istotna.

 

O czym warto pamiętać?

Przy podejmowaniu decyzji dotyczącej organizacji Wigilii firmowej oraz spotkania noworocznego należy pamiętać o zachowaniu ich swobodnej formy. Nikt nie powinien czuć się spięty i zestresowany. To, jaka panuje na nich atmosfera, zależy zarówno od szefostwa, jak i od samych pracowników.

Inną istotną rzeczą jest powierzenie organizacji imprezy doświadczonej firmie eventowej, która zadba o każdy szczegół i dzięki której wydarzenie odbędzie się na najwyższym poziomie.

 

W Gdańsku, Gdyni i Sopocie można przygotować niezapomniane wydarzenia firmowe, imprezy integracyjne czy pikniki w duchu eko. Co sprawia, że te nadmorskie miejscowości tak idealnie nadają się do organizacji różnego rodza ...

Ubiegły weekend mieliśmy okazję uczestniczyć w jednym z największych wydarzeń blogowych - See Bloggers 2016. Zawsze chętnie bierzemy udział w takich wydarzeniach i staramy się czerpać z nich to, co najlepsze nie tylko z punktu widzenia uczestnika, al ...