EVENT

Event marketingowy w ramach gdańskich obchodów Światowego Dnia Wody 2016. Plażowe klimaty w centrum miasta, czyli przeganianie zimy, a przywoływanie lata! Atrakcje: specjalne studio fotograficzne przyciągające nie tylko mieszkańców Gdańska, ale też całe rzesze turystów! Niecodzienne głosowanie na lokalizację gdańskich zamgławiaczy – wodnych mgiełek orzeźwiających w upalne dni!

MIEJSCE

Gdańsk, okolice kina Cinema City Krewetka

ZADANIA

Organizacja studia fotograficznego, przygotowanie materiałów graficznych i gadżetów promocyjnych, obsługa eventu

Podczas tegorocznej edycji przez 2 dni celebrowałyśmy Dzień Kobiet w towarzystwie wyjątkowych Pań. W tematycznych strefach czekało wiele atrakcji w postaci zabiegów kosmetycznych, praktycznych porad, darmowych badań oraz konsultacji ze specjalistami.
Było to miejsce, w którym najemcy Centrum, partnerzy i fundacje zadbali o Panie. Dwa dni wypełnione były spotkaniami z ekspertami, konkursami i usługami, m. in.:
- zabiegi na ciało, twarz i włosy
- spotkanie z trychologiem
- konsultacje z trenerem personalnym
- porady stylistek
- darmowa usługa makijażu
- ćwiczenia pamięci i koncentracji
Aktywna integracja zorganizowana dla firmy Norwood. Zadaniem uczestników było dotarcie przy użyciu mapy do wyznaczonych miejsc i wykonanie określonych zadań na każdym z nich. Konkurencje ściśle nawiązywały do branży klienta oraz historii Gdańska. Słoneczna pogoda sprzyjała wyprawie i zachęciła zagranicznych gości do zdrowej rywalizacji.
Event marketingowy z okazji Światowego Dnia Wody, który odbył się pod hasłem NATURE FOR WATER. Symbolem tegorocznych gdańskich obchodów był burak w znaczeniu superfood. Atrakcje: studio fotograficzne w wyjątkowej oprawie, testowanie naturalnych kosmetyków, foodtruck z buraczanymi przekąskami, różowe ramki, uśmiechnięte hostessy, wyjątkowe gadżety. Ale się działo!