EVENT

Podczas celebracji 8. urodzin Centrum Riviera zabraliśmy Klientów w wyjątkową URODZINOWĄ PODRÓŻ. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w podniebnej przygodzie i wygrać odlotowe prezenty! Nasza załoga zaprosiła do lotu w przestworzach zakupów z liniami Riviera Air!

Zakupy w Centrum upoważniały do wzięcia udziału w akcji paragonowej, w której można było otrzymać nagrody gwarantowane a na szczęśliwych pasażerów, którzy wzięli udział w zadaniu dodatkowym, do wygrania czekało 8 wyjątkowych nagród głównych!
Zasady były proste:
✈ przyleć do Centrum Riviera w dniach 16-23 października,
✈ zrób zakupy,
✈ w dniach 21-23 października zgłoście się z dowodami zakupów na Urodzinowy Terminal Riviery,
✈ wykonajcie celny rzut do Urodzinowej Ścianki,
✈ odbierzcie odlotowe nagrody gwarantowane oraz weźcie udział w zabawie o nagrody główne!

MIEJSCE

Centrum Riviera Gdynia

ZADANIA

Kreacja koncepcji wydarzenia, Przygotowanie i koordynacja programu, Wybór atrakcji, Projekt i realizacja scenografii, Zapewnienie sprzętu technicznego, Logistyka, Obsługa

Przez 4 dni celebrowałyśmy Dzień Kobiet w towarzystwie wyjątkowych Pań. W tematycznych strefach czekało wiele atrakcji w postaci zabiegów kosmetycznych, praktycznych porad, darmowych badań oraz konsultacji ze specjalistami. Nasze liczne „burze mózgów” na etapie kreacji wydarzenia przyniosły efekty i następnie można było je śledzić w komunikacji największego centrum handlowego w Polsce północnej. A co najważniejsze, udało nam się sprostać największemu wyzwaniu - przygotowaniu eventu z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa.
Wyjątkowy plener artystyczny inspirowany żywiołem wody zorganizowany pod hasłem „Poznajmy się w tangu”. Warsztaty tanga argentyńskiego, koncert carillonowy, warsztaty malowania na wodzie, plener artystyczny z rysownikami, występ zespołu Zagan Acoustic, wodna kawiarenka, piękna scenografia i wyjątkowi goście. Wodowanie Sztuk to realizacja, która zapadnie nam w pamięci na długo.
Aktywna integracja zorganizowana dla firmy Norwood. Zadaniem uczestników było dotarcie przy użyciu mapy do wyznaczonych miejsc i wykonanie określonych zadań na każdym z nich. Konkurencje ściśle nawiązywały do branży klienta oraz historii Gdańska. Słoneczna pogoda sprzyjała wyprawie i zachęciła zagranicznych gości do zdrowej rywalizacji.