EVENT

Podczas celebracji 8. urodzin Centrum Riviera zabraliśmy Klientów w wyjątkową URODZINOWĄ PODRÓŻ. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w podniebnej przygodzie i wygrać odlotowe prezenty! Nasza załoga zaprosiła do lotu w przestworzach zakupów z liniami Riviera Air!

Zakupy w Centrum upoważniały do wzięcia udziału w akcji paragonowej, w której można było otrzymać nagrody gwarantowane a na szczęśliwych pasażerów, którzy wzięli udział w zadaniu dodatkowym, do wygrania czekało 8 wyjątkowych nagród głównych!
Zasady były proste:
✈ przyleć do Centrum Riviera w dniach 16-23 października,
✈ zrób zakupy,
✈ w dniach 21-23 października zgłoście się z dowodami zakupów na Urodzinowy Terminal Riviery,
✈ wykonajcie celny rzut do Urodzinowej Ścianki,
✈ odbierzcie odlotowe nagrody gwarantowane oraz weźcie udział w zabawie o nagrody główne!

MIEJSCE

Centrum Riviera Gdynia

ZADANIA

Kreacja koncepcji wydarzenia, Przygotowanie i koordynacja programu, Wybór atrakcji, Projekt i realizacja scenografii, Zapewnienie sprzętu technicznego, Logistyka, Obsługa

Międzynarodowa konferencja Boosting Social Innovation dla 100 osób – przedstawicieli polskich i europejskich miast. Spotkanie było zakończeniem projektu BoostINNO, którego tematem przewodnim były innowacje społeczne. Koncepcja wydarzenia zakładała wymianę doświadczeń uczestników w inny, ciekawy sposób, będąc impulsem do dalszego rozwoju procesu innowacji w Gdańsku oraz pogłębienie integracji i wspólnych celów instytucji, organizacji społecznych, szukających wartości dodanej w swoich realizacjach.   Więcej informacji: http://www.gdansk.pl/wiadomosci/Sila-miast-Europy-w-innowacjach-spolecznych-podsumowanie-waznego-projektu-w-Gdansku,a,106489
EkoEnergetyczny Festyn w ramach Dni Energii miasta Pruszcz Gdański zorganizowany pod hasłem „Dzielimy się energią!”. Przygotowane przez nas atrakcje w trzech strefach: Energii, Wiedzy i Relaksu oraz Ekoenergetyczna Gra Parkowa przyciągnęły mieszkańców i zachęciły do wspólnego spędzania czasu. Do dyspozycji było wiele atrakcji m.in. trampoliny, zumba, fitness, gry rodzinne, artystyczna ściana, warsztaty ekologiczne. Podczas pikniku było ekologicznie, energetycznie, ale przede wszystkim rodzinnie.
Event marketingowy w ramach gdańskich obchodów Światowego Dnia Wody 2016. Plażowe klimaty w centrum miasta, czyli przeganianie zimy, a przywoływanie lata! Atrakcje: specjalne studio fotograficzne przyciągające nie tylko mieszkańców Gdańska, ale też całe rzesze turystów! Niecodzienne głosowanie na lokalizację gdańskich zamgławiaczy – wodnych mgiełek orzeźwiających w upalne dni!