?>

EVENT

Premiera nowego modelu Nissana Micry – najwyższe standardy i wyjątkowe efekty wizualne eventu firmowego! 130 pracowników i partnerów firmy uczestniczących w konferencji i uroczystej kolacji. W programie zwiedzanie Europejskiego Centrum Solidarności. Klimat i charakter wydarzenia zdefiniowany sloganem Nissana – Innovation that excites! Nowoczesne technologie, nowatorskie rozwiązania multimedialne i oświetleniowe. Przestrzeń multimedialna zbudowana z modułów LED P3 tworzących 22-metrowy ekran! Większa część eventu prowadzona w języku szwedzkim. Niezawodny profesjonalizm, porywająca energia i charyzma prowadzących – Uli Chincz i Filipa Chajzera! Relacje w mediach: http://moto.trojmiasto.pl/Tak-wyglada-nowy-Nissan-Micra-n110000.html

MIEJSCE

Hotel Hilton, Gdańsk

ZADANIA

Opracowanie koncepcji wydarzenia. Transfer lotniczy i autokarowy uczestników. Sprowadzenie prototypu prezentowanego samochodu. Zakwaterowanie i logistyka. Przygotowanie merytoryczne konferencji. Dobór atrakcji. Booking artystów. Zapewnienie techniki scenicznej, multimedialnej i scenografii. Projekty graficzne. Obsługa fotograficzna i video.

Wyjątkowy plener artystyczny inspirowany żywiołem wody zorganizowany pod hasłem „Poznajmy się w tangu”. Warsztaty tanga argentyńskiego, koncert carillonowy, warsztaty malowania na wodzie, plener artystyczny z rysownikami, występ zespołu Zagan Acous ...
Impreza integracyjna dla 110 pracowników firmy. Atrakcja integrująca – maszyna Goldberga. Zadania wymagające nie tylko zmysłu technicznego, ale również współpracy i zaangażowania w grupach. Zabawa, ćwiczenia interpersonalne i propagowanie wartości ...
Pięciodniowe wydarzenie zorganizowane na zlecenie duńskiej firmy K2 Management. 180 pracowników 27 różnych narodowości po raz pierwszy spotkało się w Polsce. Goście zakwaterowani byli w niedawno otwartym Radisson Hotel & Suits na Wyspie Spichrzów ...