EVENT

Event marketingowy w ramach gdańskich obchodów Światowego Dnia Wody 2016. Plażowe klimaty w centrum miasta, czyli przeganianie zimy, a przywoływanie lata! Atrakcje: specjalne studio fotograficzne przyciągające nie tylko mieszkańców Gdańska, ale też całe rzesze turystów! Niecodzienne głosowanie na lokalizację gdańskich zamgławiaczy – wodnych mgiełek orzeźwiających w upalne dni!

MIEJSCE

Gdańsk, okolice kina Cinema City Krewetka

ZADANIA

Organizacja studia fotograficznego, przygotowanie materiałów graficznych i gadżetów promocyjnych, obsługa eventu

Międzynarodowa konferencja Boosting Social Innovation dla 100 osób – przedstawicieli polskich i europejskich miast. Spotkanie było zakończeniem projektu BoostINNO, którego tematem przewodnim były innowacje społeczne. Koncepcja wydarzenia zakładała wymianę doświadczeń uczestników w inny, ciekawy sposób, będąc impulsem do dalszego rozwoju procesu innowacji w Gdańsku oraz pogłębienie integracji i wspólnych celów instytucji, organizacji społecznych, szukających wartości dodanej w swoich realizacjach.   Więcej informacji: http://www.gdansk.pl/wiadomosci/Sila-miast-Europy-w-innowacjach-spolecznych-podsumowanie-waznego-projektu-w-Gdansku,a,106489
Podczas celebracji 8. urodzin Centrum Riviera zabraliśmy Klientów w wyjątkową URODZINOWĄ PODRÓŻ. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w podniebnej przygodzie i wygrać odlotowe prezenty! Nasza załoga zaprosiła do lotu w przestworzach zakupów z liniami Riviera Air!
Zakupy w Centrum upoważniały do wzięcia udziału w akcji paragonowej, w której można było otrzymać nagrody gwarantowane a na szczęśliwych pasażerów, którzy wzięli udział w zadaniu dodatkowym, do wygrania czekało 8 wyjątkowych nagród głównych!
Zasady były proste:
✈ przyleć do Centrum Riviera w dniach 16-23 października, ✈ zrób zakupy, ✈ w dniach 21-23 października zgłoście się z dowodami zakupów na Urodzinowy Terminal Riviery, ✈ wykonajcie celny rzut do Urodzinowej Ścianki, ✈ odbierzcie odlotowe nagrody gwarantowane oraz weźcie udział w zabawie o nagrody główne!
W ostatnim czasie wspierałyśmy GIWK w organizacji specjalnych stref ekologicznych. Jedna miała miejsce w Forum Gdańsk a druga podczas wydarzenia Gdańska Eko Strefa na Targu Węglowym. W ramach kampanii „Miasto na detoksie” oraz innych działań edukacyjnych współtworzyłyśmy miejsca warsztatowe pod hasłem „Dekoduj plastik”. Eventy edukacyjne mają moc i zawsze cieszą nas podwójnie! Była to okazja aby poznać tajniki plastikowych opakowań przedmiotów, którymi się otaczamy, przyjrzeć się domowym zasobom i nieco zmodyfikować codzienne nawyki. Źródło @GIWK