EVENT

Podczas celebracji 8. urodzin Centrum Riviera zabraliśmy Klientów w wyjątkową URODZINOWĄ PODRÓŻ. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w podniebnej przygodzie i wygrać odlotowe prezenty! Nasza załoga zaprosiła do lotu w przestworzach zakupów z liniami Riviera Air!

Zakupy w Centrum upoważniały do wzięcia udziału w akcji paragonowej, w której można było otrzymać nagrody gwarantowane a na szczęśliwych pasażerów, którzy wzięli udział w zadaniu dodatkowym, do wygrania czekało 8 wyjątkowych nagród głównych!
Zasady były proste:
✈ przyleć do Centrum Riviera w dniach 16-23 października,
✈ zrób zakupy,
✈ w dniach 21-23 października zgłoście się z dowodami zakupów na Urodzinowy Terminal Riviery,
✈ wykonajcie celny rzut do Urodzinowej Ścianki,
✈ odbierzcie odlotowe nagrody gwarantowane oraz weźcie udział w zabawie o nagrody główne!

MIEJSCE

Centrum Riviera Gdynia

ZADANIA

Kreacja koncepcji wydarzenia, Przygotowanie i koordynacja programu, Wybór atrakcji, Projekt i realizacja scenografii, Zapewnienie sprzętu technicznego, Logistyka, Obsługa

Event marketingowy w ramach gdańskich obchodów Światowego Dnia Wody 2016. Plażowe klimaty w centrum miasta, czyli przeganianie zimy, a przywoływanie lata! Atrakcje: specjalne studio fotograficzne przyciągające nie tylko mieszkańców Gdańska, ale też całe rzesze turystów! Niecodzienne głosowanie na lokalizację gdańskich zamgławiaczy – wodnych mgiełek orzeźwiających w upalne dni!
Akcja integracja w kaszubskim klimacie! Już po przyjeździe goście zostali przywitani chlebem, solą oraz kieliszkiem lokalnego cydru. Folkowym akcentem były chusty oraz kapelusze. Dekoracje takie jak drewniane skrzynie z jabłkami i dyniami, metalowe wiadra, konewki wypełnione kwiatowymi kompozycjami, lampiony, drewniane podstawki, kolorowe wstęgi z białymi ramkami tworzące wyjątkową ściankę zdjęciową, snopki słomy, podkreślyły klimat wydarzenia i samego miejsca. Całość poprowadził gospodarz – wodzirej w tradycyjnym kaszubskim stroju, który powitał gości oraz poprowadził zabawy integracyjne. Po zmroku goście mogli wspólnie zasiąść przy ognisku, upiec kiełbaski, posłuchać muzyki folkowej na żywo, posłuchać opowieści kaszubskiego gawędziarza oraz spróbować tabaki. W programie były również liczne warsztaty, degustacje, regionalne przysmaki, tańce i śpiewy.
Przez 4 dni celebrowałyśmy Dzień Kobiet w towarzystwie wyjątkowych Pań. W tematycznych strefach czekało wiele atrakcji w postaci zabiegów kosmetycznych, praktycznych porad, darmowych badań oraz konsultacji ze specjalistami. Nasze liczne „burze mózgów” na etapie kreacji wydarzenia przyniosły efekty i następnie można było je śledzić w komunikacji największego centrum handlowego w Polsce północnej. A co najważniejsze, udało nam się sprostać największemu wyzwaniu - przygotowaniu eventu z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa.