Na początku warto odpowiedzieć na pytanie co to tak naprawdę jest influencer marketing. Wg definicji z Wikipedii tłumacząc z języka angielskiego jest to forma marketingu w mediach społecznościowych, obejmująca rekomendacje i lokowanie produktu ze strony wpływowych osób, osób i organizacji, które mają rzekomy poziom wiedzy eksperckiej lub wpływ społeczny w swojej dziedzinie. Ostatnie lata zanotowały zdecydowany spadek zainteresowania użytkowników popularnymi reklamami typu: pop-up, display czy baner, a także patrząc z perspektywy ostatniego czasu pandemii Covid-19 oraz nieustannego, w zatrważającym tempie, rozwoju internetów jest to niezwykle popularna i wyjątkowo skuteczna forma reklamy i promocji. Nie są to suche komunikaty, tak naprawdę trafiające jedynie do ogółu, tylko prawdziwe historie bazujące na zaufaniu i pozytywnych relacjach. Relacjach, które pomagają w budowaniu wizerunku marki, produktów czy usług. Badania Influencer Marketing Hub wykazują, że aż 84% internautów wierzy internetowym rekomendacjom prawie tak samo jak rekomendacjom osobistym. 

Marketerzy z roku na rok zwiększają budżety na influencer marketing. Działania z influencerami uważane są za jedną z najbardziej opłacalnych metod pozyskania klienta w dzisiejszych czasach – ale dlaczego współpraca z odpowiednimi influencerami to teraz absolutny must-have w planach komunikacji marki? Obecnie prawie połowa internautów używa AdBlocka, a poziom zaufania do bannerów reklamowych jest dość niski. Nie jest zaskoczeniem, że to realny człowiek z krwi i kości, który jest jak kumpel z sąsiedztwa, ma największy wpływ na nasze decyzje zakupowe.

Znana i lubiana postać urealnia produkt, pokazuje go w naturalnym użyciu, a do tego jej rekomendacje są inspiracją dla tysięcy osób, które regularnie obserwują swoich ulubionych twórców w poszukiwaniu wartościowych treści. Influencer, który zbudował wokół siebie zaangażowaną społeczność, nie pozwoli sobie na utratę zaufania i wiarygodności, więc będzie polecał tylko sprawdzone produkty marki, z którą się utożsamia. To właśnie przekłada się na ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Robiąc zakupy, chcemy mieć pewność, że dokonujemy najlepszego wyboru. Kupujemy coraz bardziej świadomie, więc nie ma to jak dobra polecajka J

Jeżeli jesteś dużym koncernem lub małą, rodzinną firmą i poszukujesz najlepszego rozwiązania dla swojej marki, zgłoś się do nas! Mamy know-how i doświadczenie w działaniach z influencerami. Wiemy, jak najefektywniej wykorzystać ich potencjał wpływu na odbiorców. Do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie, aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby Klienta. Każda kampania opiera się na tych samych krokach:  

1. Zrozumienie marki i potrzeb Klienta

2. Pomysł kreatywny i założenia strategiczne kampanii

3. Dobór najlepszych twórców internetowych oraz platform (Facebook, Instagram, TikTok, Youtube)

4. Nadzór nad produkcją contentu w oparciu o brief

5. Koordynacja publikacji

6. Monitoring i analiza statystyczna

7. Raport, wnioski i rekomendacje.

W jednym z ostatnich postów pisałyśmy o tym, że od ubiegłego roku w Polsce można organizować ślub cywilny w dowolnym miejscu w plenerze. Z jednej strony mamy większą dowolność co do wyboru miejsca, a z drugiej strony istnieją pe ...
Organizowanie spotkań firmowych w dalszym ciągu budzi szereg dyskusji. Czy ma sens, czy może lepiej fundusze przeznaczyć na bonusy dla pracowników. Otóż, nie raz realizowaliśmy świąteczne eventy i spotkania noworoczne i jesteśmy zdania, że nic tak ...