EVENT
Premiera nowego modelu Nissana Micry – najwyższe standardy i wyjÄ…tkowe efekty wizualne eventu firmowego! 130 pracowników i partnerów firmy uczestniczÄ…cych w konferencji i uroczystej kolacji. W programie zwiedzanie Europejskiego Centrum SolidarnoÅ›ci. Klimat i charakter wydarzenia zdefiniowany sloganem Nissana – Innovation that excites! Nowoczesne technologie, nowatorskie rozwiÄ…zania multimedialne i oÅ›wietleniowe. PrzestrzeÅ„ multimedialna zbudowana z modułów LED P3 tworzÄ…cych 22-metrowy ekran! WiÄ™ksza część eventu prowadzona w jÄ™zyku szwedzkim. Niezawodny profesjonalizm, porywajÄ…ca energia i charyzma prowadzÄ…cych – Uli Chincz i Filipa Chajzera! Relacje w mediach: http://moto.trojmiasto.pl/Tak-wyglada-nowy-Nissan-Micra-n110000.html
ZADANIA
Opracowanie koncepcji wydarzenia. Transfer lotniczy i autokarowy uczestników. Sprowadzenie prototypu prezentowanego samochodu. Zakwaterowanie i logistyka. Przygotowanie merytoryczne konferencji. Dobór atrakcji. Booking artystów. Zapewnienie techniki scenicznej, multimedialnej i scenografii. Projekty graficzne. Obsługa fotograficzna i video.