?>

EVENT

Premiera nowego modelu Nissana Micry – najwyższe standardy i wyjÄ…tkowe efekty wizualne eventu firmowego! 130 pracowników i partnerów firmy uczestniczÄ…cych w konferencji i uroczystej kolacji. W programie zwiedzanie Europejskiego Centrum SolidarnoÅ›ci. Klimat i charakter wydarzenia zdefiniowany sloganem Nissana – Innovation that excites! Nowoczesne technologie, nowatorskie rozwiÄ…zania multimedialne i oÅ›wietleniowe. PrzestrzeÅ„ multimedialna zbudowana z modułów LED P3 tworzÄ…cych 22-metrowy ekran! WiÄ™ksza część eventu prowadzona w jÄ™zyku szwedzkim. Niezawodny profesjonalizm, porywajÄ…ca energia i charyzma prowadzÄ…cych – Uli Chincz i Filipa Chajzera! Relacje w mediach: http://moto.trojmiasto.pl/Tak-wyglada-nowy-Nissan-Micra-n110000.html

MIEJSCE

Hotel Hilton, Gdańsk

ZADANIA

Opracowanie koncepcji wydarzenia. Transfer lotniczy i autokarowy uczestników. Sprowadzenie prototypu prezentowanego samochodu. Zakwaterowanie i logistyka. Przygotowanie merytoryczne konferencji. Dobór atrakcji. Booking artystów. Zapewnienie techniki scenicznej, multimedialnej i scenografii. Projekty graficzne. Obsługa fotograficzna i video.

Pięciodniowe wydarzenie zorganizowane na zlecenie duńskiej firmy K2 Management. 180 pracowników 27 różnych narodowości po raz pierwszy spotkało się w Polsce. Goście zakwaterowani byli w niedawno otwartym Radisson Hotel & Suits na Wyspie Spichrzów ...
Podczas celebracji 8. urodzin Centrum Riviera zabraliśmy Klientów w wyjątkową URODZINOWĄ PODRÓŻ. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w podn ...
Blisko 400 pracowników z całej Europy zaproszonych na wspólną celebrację w Sopocie. 4 miesiące przygotowań, 3 hotele, rozbudowana logistyka. W ciągu dnia atrakcje outdoorowe, zwiedzanie Gdańska, spotkania w małych grupach a wieczorem uroczysta gala. ...